Diskuse

Co by kdyby

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

také věřím na Bílou paní a šidím spaní R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, ...budu těm douškům, co usrkávám z šalku Vašich veršů říkat Bílá paní;-)R^

0 0
možnosti
Foto

A já Vám Mořská víla, když jste Vodová? :-) Děkuji!

0 0
možnosti
Foto

A mě, že:

Všichni malí Michvocíci

po meči i po přeslici

přežijí

v režii

Michvocíka Libora

když výchovu nezvorá

Bez humoru život byl by hřích.

(Po básničce prosila bych smích.)

0 0
možnosti

I já ho šidím. Důkazem budiž čas mého příspěvku. :-)

Místo Bílý paní zkus Zelenou vílu.

Jinak  - R^

0 0
možnosti
Foto

Já jsem vděčná za Bílou paní! Konečně v noci něco udělám! :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS