Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Clara Shot

23. 9. 2009 16:02
Přestávám číst poezii na internetu a stanu se normálním..!

;-D

0 0
možnosti
J

Jugo.B

23. 9. 2009 15:58
Ahoj, A.

Zase jednou nějaká krev v žilách...už jsem se bál, že na epiku už ani nedojde, máš u mě malé významné plus :-)

Krásné polétí (nejde o to polít se, možná spíš poletět). A udržuj si křídla v kondici, anděli.

D.

0 0
možnosti
JT

Barry Goldwater

23. 9. 2009 15:20
Přečetl jsem si vás

pak jiné, a vrátil jsem se ohlásit, že že váš blog byl dnes jediný, který jsem si přečetl s potěšením. Díky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Před lety jsem sem napsala: Nejezdím na výlety, rovnou se stěhuji. Stále to platí. Cestovat budu, až budu stará :-)