Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Ženský sexymozek

Pár slov o tureckém sedle a ani slovo o politice.

 

   Nechtěla jsem dneska psát, aby ze mě nevypadlo něco hnusně nehumanistického. Máme zase jednou alkoholicko-bezdomovecký pátek (a pokud taková bude i sobota, potěš pánbůh zítra ve službě) - od rána místo duševních krizí řeším existenční krize lidí, propíjejících peníze, byty a trpělivost svých rodin. „Jste přeci jako lékařka povinna mě tady nechat, když mám sebevražedné myšlenky!“ vychází z rozčilených úst pana X. spolu se směsí vzduchu a etanolu.  „Musíte bratra léčit, my už si s ním doma nevíme rady!“ křičí do telefonu bezradný sourozenec Y., v tomto roku asi tak padesátý osmý. Klasika. Ale o tom možná někdy jindy.    

   Dneska od sedmi frčím v poklusu, až teď mám chvilku pro sebe. A chce se mi co? Psát. A psát se mi co? Chce. Mám ale chuť na jiné téma než jsou ta pracovní. (A nepište mi, že v pracovní době nemám blogovat. Je to pro vaše dobro a dobro vašich blízkých. Chtěli byste v duševní krizi narazit na zlostného nevyventilovaného psychiatra? Navíc – nekafíčkuji, neplkám se sestřičkami a nemám polední pauzu. Hawk.)   

   Děláváte to taky, že když nemáte náladu nebo je toho na vás moc nebo se nic nedaří nebo je vám smutno nebo úzko, tak myslíte na TO JEDNO a život je rázem veselejší a barevnější a víc voní?  

   Tak TO JEDNO je téma, ve kterém vám ještě něco dlužím. Ono to totiž bylo tak. Můj přítel skutečně řekl  „Napiš něco o sexu,“ když jsem se ho zeptala, o čem bych mohla psát. Jenže měl na mysli něco malinko jiného, než co z toho nakonec vzešlo. Nečekal sentimentální úvahu na téma lidská blízkost. Měl na mysli tělesnější záležitosti. Po větě „Napiš něco o sexu“ totiž pokračoval: „Napiš o hypofýze!“ A „hypofýza“ je pro nás dva synonymem pro rozkoš.   

   Nedělejte si nic z toho, že nerozumíte – nemůžete rozumět. Podle statistiky mého přítele, polepšeného čili unaveného donchuána, jsem jediná žena, která má erotogenní zónu v tureckém sedle. Stále nerozumíte. Nevíte, co je hypofýza a co to má s Turky. Výhodu nemají ani neurologové a anatomové – ti sice vědí, co je hypofýza a co má společného s Turky, ale stejně jim to v tomto případě příliš nepomůže. A o co všichni přicházíte!   

   Tak o té hypofýze, mozkovém přívěsku, staré části mozku, která je schovaná pod inteligentními závity a nonšalantně položená na kůstce lebeční spodiny, kterou kdosi nazval sella turcica, protože mu připomínala turecké koňské sedlo, bych vám měla napsat. Měla. Ač se mi do toho zase až tak nechce. Je hezké mít společné tajemství s vysloužilým donchuánem a nezatahovat do něj bezejmennou čtenářskou masu. Také neholduji exhibicionistickým pseudosenzacím (nebo jsem si to dosud myslela) a je mi proti srsti dělat z vlastní lebeční spodiny pohovku pro redaktora bulvárního plátku. Jenže jsem také psychiatr a navíc mám v genech zdravotnickou osvětu. A říkám si kolikrát, že o tureckém sedle a spoustě dalších sexymíst v sexymozku by mělo vědět více lidí než jen já. 

   Ale hopla – konec pauzy, konec psaní… 

 

   Budu muset skončit v nejlepším a nechat odpověď, proč je hypofýza sexy, na vaší fantazii. Ale o té nakonec celý článek měl být. Tak fantazírujte! A někdy si to třeba vyříkáme. Počítám, že mě tady najdete, protože - jak už víte – když píši, je mi lépe, než když nepíši. A když píši o milování, je mi nejlépe. Skoro tak hezky jako v objetí.

 

   Přeji všem jaro plné sexy fantazie!

Autor: Andrea Platznerová | pátek 20.3.2009 12:00 | karma článku: 12,82 | přečteno: 1602x
  • Další články autora

Andrea Platznerová

dnes

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .(prvního července dva tisíce dvacet tři, začaly prázdniny, z Václavského náměstí zmizela čeština, nenašla jsem obchod, který jsem hledala, našla jsem ale důležitější věci, a nejen věci)

1.7.2023 v 22:39 | Karma: 13,09 | Přečteno: 431x | Diskuse| Poezie a próza

Andrea Platznerová

S05 E01

sedmdvacátého června dva tisíce dvacet tři, sbaleno, uklizeno, po padesátce se stěhuji poprvé . (život je změna)

28.6.2023 v 6:48 | Karma: 9,72 | Přečteno: 362x | Diskuse| Poezie a próza

Andrea Platznerová

O systému (Téměř optimisticky)

Strávila jsem nedávno několik hodin na pracovišti úřadu, který se kdysi jmenoval Cizinecká policie a pak ho přejmenovali na Odbor azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra České republiky, oddělení pobytu cizinců,

23.6.2023 v 18:31 | Karma: 11,80 | Přečteno: 394x | Diskuse| Společnost

Andrea Platznerová

jarooooooo!

. (aspoň máme jarně uklizeno ... . aspoň máme . . jarně uklizeno ... aspoň máme jarně uklizeno. . . . . v hlavách) . . . . .

2.3.2017 v 9:39 | Karma: 9,63 | Přečteno: 460x | Diskuse| Poezie a próza

Andrea Platznerová

"Jak se máte, krásná paní?"

(Na jaře budiž pánům z parků odpuštěno) . . . . . . . . . . ......................................

2.5.2016 v 11:05 | Karma: 17,73 | Přečteno: 847x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Střet vlaku s člověkem zastavil provoz na trati mezi Olomoucí a Prostějovem

18. května 2024  14:31,  aktualizováno  14:59

Na trati mezi Olomoucí a Prostějovem srazil po sobotním poledni vlak člověka. Provoz na trati mezi...

Střelec na Fica jde do vazby. Premiérův stav se lepší, převoz ještě není možný

18. května 2024  11:09,  aktualizováno  14:44

Slovenský premiér Robert Fico, kterého ve středu postřelil atentátník, je ve stabilizovaném, ale...

Klimatičtí aktivisté ochromili letiště v Mnichově, vybrali si rušné svátky

18. května 2024  8:34,  aktualizováno  14:38

Letiště v Mnichově dnes ráno dočasně přerušilo provoz v důsledku protestu klimatických aktivistů z...

Alpský hotýlek centrem špionáže? Číňané měli výhled na základnu pro F-35

18. května 2024  14:02

Švýcarský hotel Rössli ve vesnici Unterbach se v posledních letech stal tématem hovorů členů...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 978
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Před lety jsem sem napsala: Nejezdím na výlety, rovnou se stěhuji. Stále to platí. Cestovat budu, až budu stará :-)