Nespokojená

(Na koni pryč, alespoň na chvíli)                                                                                                   .                                                                         .                                                                              .

         Problém jsem já
         Jinak jsou všichni spokojeni
         Manžel
              tchán
              tchýně
                   ostatní známé ženy
          Dětem se také hezky žije
                    v domě
                kde pátá vždycky bije
                                     přesně v pět
         Jen já bych chtěla někam uletět
         Špatná jsem já

         Ne spokojení Oni


 
         Tchýniny měkké makarony
                                        chutnají
                                   všem
                         jen právě mně ne
         To mě po nocích potají
                                          žene
                                     pryč
               touha odhodit klíč
                     od domu
                 jenž dodnes zůstal cizí
         Občas na pár dnů jednoduše mizím

         Problém mám já
         Ne spokojení Oni

        
         Povinná láska neprovoní
                              duši
               ukrytou pod zástěrou mámy
         Předloňský šampus s jahodami
                               dávno nešumí
        A nepomohou dobropřejné rozumy
        Problém jsem já
        Ne spokojení Oni
        Klec nenápadně zvoní
          nespoutané ženské duši do hrobu
        Jen jízda na divokém koni
                plní stříbrnou nádobu
                     před lety plnou květin
                                        vodou
       Mám ráda svoje děti
       Jinak bych odcválala za svobodou
.
.
.
.
.
.
.

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Andrea Platznerová | úterý 4.10.2011 15:25 | karma článku: 0 | přečteno: 504x
  • Další články autora

Andrea Platznerová

dnes

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .(prvního července dva tisíce dvacet tři, začaly prázdniny, z Václavského náměstí zmizela čeština, nenašla jsem obchod, který jsem hledala, našla jsem ale důležitější věci, a nejen věci)

1.7.2023 v 22:39 | Karma: 13,09 | Přečteno: 431x | Diskuse| Poezie a próza

Andrea Platznerová

S05 E01

sedmdvacátého června dva tisíce dvacet tři, sbaleno, uklizeno, po padesátce se stěhuji poprvé . (život je změna)

28.6.2023 v 6:48 | Karma: 9,72 | Přečteno: 362x | Diskuse| Poezie a próza

Andrea Platznerová

O systému (Téměř optimisticky)

Strávila jsem nedávno několik hodin na pracovišti úřadu, který se kdysi jmenoval Cizinecká policie a pak ho přejmenovali na Odbor azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra České republiky, oddělení pobytu cizinců,

23.6.2023 v 18:31 | Karma: 11,80 | Přečteno: 394x | Diskuse| Společnost

Andrea Platznerová

jarooooooo!

. (aspoň máme jarně uklizeno ... . aspoň máme . . jarně uklizeno ... aspoň máme jarně uklizeno. . . . . v hlavách) . . . . .

2.3.2017 v 9:39 | Karma: 9,63 | Přečteno: 460x | Diskuse| Poezie a próza

Andrea Platznerová

"Jak se máte, krásná paní?"

(Na jaře budiž pánům z parků odpuštěno) . . . . . . . . . . ......................................

2.5.2016 v 11:05 | Karma: 17,73 | Přečteno: 847x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Prokurátor soudu v Haagu požádal o zatykače na Netanjahua a lídry Hamásu

20. května 2024  13:31,  aktualizováno  18:06

Hlavní prokurátor Mezinárodního trestního soudu (ICC) Karim Khan v pondělí požádal o vydání...

Při výkopu před kulturním domem ve Frýdku-Místku se našly lidské kosti a bota

20. května 2024  17:46

Během výkopových prací v prostoru před bývalým Kulturním domem Válcoven plechu ve Frýdku-Místku...

Za Třincem havarovalo osm aut, včetně nákladních. Provoz na Slovensko stojí

20. května 2024  16:15,  aktualizováno  17:30

U Bystřice na Frýdecko-Místecku došlo v pondělí odpoledne k hromadné dopravní nehodě. Podle...

Vláda nedodrží Fialovy sliby, bojí se lékaři. Hrozí dalšími protesty

20. května 2024  11:27,  aktualizováno  16:55

Zástupci zdravotnických odborů a lékařů se obávají, že vláda nedodrží sliby, které jim v listopadu...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 978
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Před lety jsem sem napsala: Nejezdím na výlety, rovnou se stěhuji. Stále to platí. Cestovat budu, až budu stará :-)