Diskuse

neměnně

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Libore! Na Tebe už druhý den myslím! Tedy na Tebe a blogovou exID s tím naším blbým humorem o ničem - chybí(š) mi!

0 0
možnosti

V poezii se to tak nebere pane Murčeku, mám doma nejméně deset básnických sbírek, kde se to neřeší. Mě se ta báseň moc líbí. :-)R^

1 0
možnosti

Rozumím, já psal povídky pod lavicí ve škole ale chodil jsem na strojařinu tak co můžete chtít od strojaře. Tak jsem rád za poučení a příjemné Velikonoce pro paní autorku a pro Vás taky.

0 0
možnosti

Neměň mě

Už jsem si na tebe zvyk

stěží bych pak potlačil vzlyk

0 0
možnosti

V základní škole nás učili že v prvním slově na začátku věty se píše velké písmeno.Asi jste tou dobou psala pod lavicí básničky,nicméně přeji ať máte dost nápadů a lehkou ruku při psaní.:-)

0 0
možnosti
Foto

A nás zase, že se za tečkami a čárkami dělá mezera - teď přemýšlím, co je horší, to moje, nebo to Vaše :)

2 0
možnosti
Foto

potěšila a líbí R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Teda, to jsem překvapena... už Vandou, natož Jaroslavem!  Díky (to i Michalovi, samo sebou) :)

1 0
možnosti

R^ ... i když jsem si na názvu zauzloval jazyk .-)

0 0
možnosti