Diskuse

fouká

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dávám karmu a přidávám překlad pro Ty, co tomu nerozumí ;)

Na Krymu lidé vlají v rytmu větru politických mocností a dobře jsou si vědomi faktu, že ven do světa nepatří a tak koukají jen z parapetu...

Jsou bez i ve svetru, je jim dobře mezi svými a spokojeně kouří poslední cigaretu ;)

2 0
možnosti
Foto

Na karmu ode mne to stále není, ale dávám V. :-)

0 0
možnosti
Foto

V karmu bych nikdy ani nedoufala, pane docente :)

0 0
možnosti

Čakal som, že sa vyjadríš k aktuálnym veciam ako je referendum na Ukrajine alebo prezidenstké voľby na Slovensku a Ty tu dáš len niečo tak obyčajného ako básničku o vetre :-P Hanbi sa ;-D

0 0
možnosti
Foto

U nás taky fičí, i kusy střech lítají... Dnes jsem vyrazil ven, protože to bylo dobré a potřebné. Po návratu domů jsem našel Vaši báseň. Je hřejivá, jak to zaznělo i ve dvou předchozích příspěvcích R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji :) Myslím, že nakonec skončím jako básničkový krajinkář/zprávař počasář, ty mé vážné básničky o vztahových citech mě už nejen nebaví, už mi ani nejdou!

2 0
možnosti
Foto

... také tady prší, fouká, aspoňže Tvé "fouká" zahřeje :-)

1 0
možnosti
Foto

Д2куйи  Hopla...Děkuji!  (Je azbuka dnes vůbec přípustná?)

0 0
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Před lety jsem sem napsala: Nejezdím na výlety, rovnou se stěhuji. Stále to platí. Cestovat budu, až budu stará :-)