Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Klasická femininní losí ohleduplnost, já věděla, že na Tebe je spoleh, Heleno. Dík.

0 0
možnosti

"a štědronoční stradivárky

také neloudí chybu..."

To tedy pardon... těžko vstřebatelné :-/

0 0
možnosti
Foto

Já kdybych měla, milý Jaroslave Hyperkritický, vybrat nevstřebatelný kousek, vyberu taky tohle. Opět se potvrzuje, že máme na verše stejné ucho a hlavu (srdce asi ne).  Na druhou stranu včera před půlnocí jsem byla schopnat vstřebat leccos. Nebudeme to už asi měnit, co? :)

0 0
možnosti
Foto

:-) pěkné!... hodně dobrého přeju.

0 0
možnosti
Foto

Vše nádherné přeji i já Tobě, milá Vando!

1 0
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Před lety jsem sem napsala: Nejezdím na výlety, rovnou se stěhuji. Stále to platí. Cestovat budu, až budu stará :-)