Diskuse

ještě chvíli

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale zas umíš bdít hezky, to se musí nechat :-)

0 0
možnosti
Foto

I spát umím hezky. Například teď bych spala fakt strašně hezky, kdyby jedna malá semetrika nechtěla jíst a tančit.

0 0
možnosti

R^:-)

Přesně můj názor

0 0
možnosti
Foto

Řešila bych to radikálně. Buďto vyndat z těch hodinek v hlavě baterky a nebo (pokud nejsou na baterky) povolit takový to kolečko jak se to s tím natahuje:-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych na tom nic neměnila :)

0 0
možnosti

Já jsem hodně dlouho rozmýšlel, co Vám k té básni napsat a jak ji zhodnotit, aby to bylo dostatečné a fundované, no a nakonec jsem to tak nějak sesumíroval, takže... pěkné :-)

1 0
možnosti
Foto

Konstatuji poiksté, že máme dost podobný básničkový vkus, Jaroslave!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS