Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opravdu, není co dodat .R^

0 0
možnosti
MM

Úchvatné.R^ Kalná Styx mi z duše odtéká.

0 0
možnosti
MT

To je... nevím, nemůžu najít to slovo.. asi profesionální - v tom nejlepším slova smyslu..?

Jen nechápu B-h, to se snad smí, napsat Bůh, nebo ne?

0 0
možnosti
JN

B-h nebo XYZ; nezáleží na jméně...

0 0
možnosti
JN

není co dodat, vše bylo řečeno; o minulosti, dnešku, zítřku...; děkuji a smekám

0 0
možnosti

Někdy se lidé chovají jako zvířata i k malým andělům. ;-(R^ Karma

0 0
možnosti

a na dýkách měli vyryto : " Gott mit uns " Rv

0 0
možnosti
Foto

Taky mně mrazí. Zpracování - na poezii jsem strašně náročná, nicméně místy si sedám obdivem na zadek:)

0 0
možnosti
IK

Z pozice naprostého laika se mi moc líbilo i zpracování, dávám karmuR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Před lety jsem sem napsala: Nejezdím na výlety, rovnou se stěhuji. Stále to platí. Cestovat budu, až budu stará :-)