Diskuse

Chrápe

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pamatuju si na dobu, kdy manžel nemohl spát. Čekala jsem na jeho chrápání jak na smilování... Krásně mile napsáno ...

0 0
možnosti
Foto

Můj taky chrápe. A ač mám ráda frappé, přestěhovala jsem se na kanape :-)

2 0
možnosti

Jo jo, známe to všechny, víme svý, jak ženu mučit dokáže, když muž si nahlas spí... ;-)

2 0
možnosti

když jsem si přečetl název, hned jsem také věděl, že je od vás

0 0
možnosti
Foto

Přečetla jsem název a hned věděla, že je od Tebe-) Kdo jiný by psal tak něžně o chrápání?

0 0
možnosti
Foto

:-) Romanovi to moc něžné nepřišlo!

1 0
možnosti

Než přejíte se chrápání

snadno se tomu zabrání

odhlasujete-li na schůzi

chrápání coby infůzi :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Před lety jsem sem napsala: Nejezdím na výlety, rovnou se stěhuji. Stále to platí. Cestovat budu, až budu stará :-)