Diskuse

dnes

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jé, to je hezká kombinace s tím obrázkem :-)

0 0
možnosti
Foto

Obrázek jako z trhu v Havelské, pár metrů od nás, viď?

0 0
možnosti
Foto

Já vím, mě taky vždycky dostane. :-)

0 0
možnosti
Foto

Milé, milé, milé-) (i s tím obrázkem)

0 0
možnosti
Foto

Díky! (S tím obrázkem: Viď? Mně se ten obrázek vlastně nelíbí, nekoupila bysh si ho, ale jako ilustrace dnešní Prahy je přesný, a milý, ano.)

0 0
možnosti
FS

R^ Andreo, já mám pro tvé verše prostě slabost, vždyť víš. Líbilo se moc. A ta kombinace s realitou. Hezký.

0 0
možnosti
FS

Nebo lépe řečeno - ta realita v tom.

0 0
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Před lety jsem sem napsala: Nejezdím na výlety, rovnou se stěhuji. Stále to platí. Cestovat budu, až budu stará :-)