Diskuse

Nespavka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teprve jako dospělý si člověk uvědomí, jak krásně mohl jako mimino spát, ale tenkrát mu to vůbec, ale vůbec nepřišlo zajímavé :-)

0 0
možnosti
JK

Já tedy básničky o malých dětech nemám moc rád, tak si počkám na něco o nedětech...nemalých :-)

0 0
možnosti
Foto

Já taky ne, já vlastně ani cizí děti nemám nějak extra ráda, ale mé dvě princezny, to je jiný kafe ;)  (Kecám, jak jsem zestárla, nějak se tohle změnilo, jsem mnohem víc nadšená dětmi a jejich světem, než za mlada.)

1 0
možnosti
AS

muj synator, vecer co vecer ulehava s tim, ze nema rad spani, ze ho to zdrzuje, protoze si nemuze hrat a strasne dlouho to trva a chce aby uz bylo rano. Behem par sekund ale je tuhej. Stejne tak se nerad zrdrzuje chozenim na zachod. Ale to asi do basni radsi nedavat.

:-)

0 0
možnosti
Foto

Ta je ale krásně nespavá R^:-)

0 0
možnosti
MK

:-)Tento problém obohatil už ľudovú slovesnosť o uspávanky. Teraz  vyprovokoval vznik tejto básničkyR^ Keby furt spali, bolo by to nakoniec i na škodu!;-D

1 0
možnosti
Foto

:-) Vraj mám priateľsky pozdraviť od hlavnej hrdinky básničky :)

1 0
možnosti
Foto

A co takhle rychle usnout, abyste se ráno brzo a svěží vzbudil a mohl pozorovat, co se děje? :-)

0 0
možnosti
Foto

Tento příspěvek do diskuse patří k příspěvku Františka Smutného 6.7.2013 0:18 níže.

0 0
možnosti
Foto

Díky, Šárko! (Ztratila jsem přehled - už?)

0 0
možnosti
Foto

Náš Kuba byl taky velký bojovník, nakonec, myslím, vždycky usnul jen proto, aby mohl zase vstávat co nejdřív. Asi je ten svět hrozně baví :-). A mně zas baví každá tahle nespací básnička, protože to znám, a protože jsou krásné.

0 0
možnosti
Foto

A jsem z toho tak zpitomělá, že píšu "n" tam, kde nemá co dělat, pardon.

0 0
možnosti
FS

Hezké. "zakrýt slunce víčky - jemnými slunečníčky" je heboučké.

Vzpomínám si, že už jako malý kluk jsem nedokázal usnout večer, podle „rozpisu“. Byl jsem zvědavý, co se ještě bude dít, když už bych měl spát.  Usínal jsem až vyčerpáním a zklamaný z toho, že se vlastně neudálo nic. Ale stejně jsem to zkoušel každou noc znovu. Co kdyby, že? A ta nespavost mě drží dodnes. :-)

3 0
možnosti
Foto

Já to měla taky tak, jen mě ta nespavost někdy po dvacítce přešla. Asi když jsem zjistila, že spát není zas tak nepříjemné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Před lety jsem sem napsala: Nejezdím na výlety, rovnou se stěhuji. Stále to platí. Cestovat budu, až budu stará :-)