Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Možná se vrány ostatní, jen bály...nákazy!;-)

0 0
možnosti
Foto

Neuvažuješ o vydání sbírky básniček pro děti?;-)

1 0
možnosti
Foto

Uvažuji, ale musela bych je nejdřív napsat!

0 0
možnosti
MV

M35i59l18a85n 98V34e41l12k14ý

21. 4. 2013 23:23

Vrána má rozum .... když jsem poprvé v Bratislavě - Rači strávil v létě pár dní u příbuzných, tak jsem si říkal .... tady bych chtěl bydlet!

0 0
možnosti
Foto

Opravdu? Já bych zase měla dvacet důvodů, proč do Bratislavy, ale nějak mě to neláká, vystačím si s těmi návštěvami příbuzných. 6 let na škole asi stačilo.

0 0
možnosti
Foto

Pěkná melodická báseň, jen trochu smutná.

Zdalipak tu vránu napadlo, že asi nejde (jen) o ty žluté tečky. To Vy ale jistě víte. :-)

Pro útěchu Vám doporučuji: Barbara - Ma plus belle histoire d'amour:

http://www.youtube.com/watch?v=ih3n0bFWE6g

0 0
možnosti
Foto

Děkuji! Dnes mi Roman po přečtení básničky říkal: "To zas bude dohadů" a mně teprve tehdy došlo, že to někdo může pochopit ne jako rýmovací blbůstku pro dítě (tak nějak přirozeně se tam přirýmoval ten orloj a ta Rača, jinak by to bylo třeba o Hradci Králové a Poděbradech), ale jako zpověď ukřivděné Nepražandy. Ale že zrovna Vy si (téměř) ve všem najdete ty negativní obsahy, Jaroslave! :)

0 0
možnosti
Foto

... lepší tečkovaná žlutě, než šedivá být a bez chutě ;-)

1 0
možnosti
Foto

"Balím svých deset teček!"...:-)R^.

0 0
možnosti
JR

J32a31r66a 18R86a86n17k

21. 4. 2013 7:08

Ctu jednou, podruhe a moc se mi to libi, tak, ze si to schovamR^

Mela jsem 4 roky vranu, kterou jsem krmila a rada na ni vzpominam. To k basni sice nepatri, ale nemohla jsem to vydrzet a tak je to tady:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Před lety jsem sem napsala: Nejezdím na výlety, rovnou se stěhuji. Stále to platí. Cestovat budu, až budu stará :-)