Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S malýma dětma mám teď určitou zkušenost - s těma plínkama, vrtochama, nočníma probouzeníma, prskáním jídla a tak podobně. O nějaké vílovitosti se dá hovořit, myslím, jestli vůbec, tak až pozdějc. Vlastně jsem to původně přečetl "s malou vilou" s krátkým "i" a zadoufal jsem, že vaše poezie nabírá realističtější a střízlivější směr. Zveršované je to hezky, jen se s tím holt nějak osobně neztotožňuju. Asi je to tím, že nekojím :-)

1 0
možnosti
AK

Jemné a něžné (jako vždy ;-)R^).

A klidně by některá slova mohla být i velkými písmeny... třeba... "UŽ !" ;-D...

0 0
možnosti
Foto

Milá, hezká. Tak sladké a hlavně dlouhé sny unaveným rodičům :-)

3 2
možnosti
Foto

Ááá, už jste dostala mínus. Já Vám to říkám pořád, nechvalte, nepřejte, nebo schytáte!

1 1
možnosti

Zbožné přání. milá vílo ... .-))

2 2
možnosti
RR

sem ti dal - aby byla rovnováha.

1 1
možnosti
RR

R44o70m75a76n 75R58y76b71á24r

27. 3. 2013 10:46

:) moc pěkná

3 2
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Před lety jsem sem napsala: Nejezdím na výlety, rovnou se stěhuji. Stále to platí. Cestovat budu, až budu stará :-)