Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-) jejda... a ve verších R^

Moc pěkný... i to, co není ve verších. Složily mě slyšící kočičky ;-D

0 0
možnosti

Santroch je tedy zodpovedny?

0 1
možnosti

Se zájmem jsem si početl

... bbb

0 0
možnosti
Foto

Paní profesorka? (A co já, Brutová, jsem něco víc, či co??)

1 0
možnosti
Foto

Andreo, jak jste mohla na mě zapomenout?! Po tom všem, co jsme spolu prožili?! Já snad ze zoufalství začnu používat slovo „človíček“, přestanu mít rád Woodyho Allena, zavrhnu angličtinu, koupím si televizi, přestanu věřit na zázraky, stanu se zastáncem trestu smrti a odpůrcem věčného reinkarnačního žití, zajdu k psychoterapeutovi, následkem čehož se 21.12. vzbudím s dobrým pocitem, že konec světa už je blízko, a rychle se zaregistruju  na FB do skupiny nepřátel euthanasie.

3 1
možnosti
Foto

Díky, Honzo, pobavil jste mě! Užijte si těch několik hodin nerušeného souznění, Rybář nemá v práci přístup na net!

2 2
možnosti
Foto

...jsem ráda, žes "neodolala". Tedy vyhověla jsi mému a Michalovu oslovení...

a ujala se toho s půvabem Tobě vlastním :-) R^

1 2
možnosti
Foto

A to jsem byla přesvědčená, že Ty odoláš.-)

0 1
možnosti
Foto

Byla bych, nebýt té ochotné Štěpánky, které jsem to slíbila v den, kdy ona přislíbila čtení na idnesácké akci...

0 1
možnosti
Foto

Jelikož jsem zmíněn až osmý, tak chápu, že jsem zmíněn spíš jako rezerva a reagovat asi nebudu. :-)

Teď vážněji: chci si dát trochu blogerskou i diskutérskou pauzu. Ale uvidím, třeba mi to nedá zareagovat. Neříkám skoro nikdy nikdy.

PS. Docent již dávno nejsem. Docent není doživotní titul. Teď jsem dokonce již několik týdný mladý starobní důchodce. :-) A zatím se mi to velmi líbí.

1 0
možnosti
Foto

:-) Díky jménem Šany Šantrocha! A nezašantročte stromeček! Hezký advent a Svátky, Jaroslave!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS