Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Ano, ty dvě nové karmy, ci ti přibyly, to jsem byla vděčná já.

0 0
možnosti
Foto

Andělů je kolem mnoho. Skrývají se v lidech, a někdy se maskují....

0 1
možnosti
Foto

Ano. Těch lidských dost znám.

0 1
možnosti
Foto

A to jsem si na Vás vzpomněla, když jsem ji sem dávala, že dostanu zase vynadáno!

0 0
možnosti
MK

Anděly nenachytáš na špajz, ve kterém se - kromě asketických bidýlek pro hřadování ve stylu leghornek - na polici smutně krčí tři kila mrkve s brokolicí. Andělé dají přednost spíži, kde je pro ně přichystáno sofa, na kamenné podlaze kastrol s gulášem od včerejška, v policích pak kameninový hrnec se sádlem se škvarkama, smetana, vajíčka z domácího chovu, uvnitř pěkně žlutá, visí tam voňavý věnec buřtů od řezníka, kus slaniny, možná i italská šunka. O zavařeninách a kompotech nemluvě. A lahvinky s něčím, aby andělům nevyprahlo.

Takhle má vypadat spíž - ubytovna pro službou uondané hlídače.

1 0
možnosti
Foto

Tak jo, tak ubytujeme anděly u Tebe a v případě potřeby dorazíte společně.

0 0
možnosti
FP

Když jich bude potřeba ..... tak určitě přiletí. :-)

1 0
možnosti
PK

Hleda se andel pro naseho andilka :-) Pekne...

0 0
možnosti
Foto

Jen jestli Vy něco nepotřebujete, paní profesorko Kohnová! :)

0 0
možnosti
Foto

Andreo!! Dneska jste mě tak dojala, že už se ani na vtip nezmůžu. Krásný.

0 0
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Před lety jsem sem napsala: Nejezdím na výlety, rovnou se stěhuji. Stále to platí. Cestovat budu, až budu stará :-)