Diskuse

Dárek

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

F78i31l68i10p 17F14u67c52h51s

29. 11. 2012 12:33

Nádherné, Andreo! R^ Opravdu, bez ironie.

Hezký den. F.F.

0 0
možnosti
Foto

Vánoce jsou kdykoliv a kdekoliv, kde si je člověk přeje a cítí :-)

0 0
možnosti
Foto

Viď! A kdyby byl ten všude- a vždypřítomný Ježíšek fakt grand, tak Ty už máš ten byteček tady!

0 0
možnosti
Foto

Vánoce jsou všude tam, kde Pámbů zrovna naděluje. :-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem se ale s vánočním pocitem nevzbudila 25. září, ale až předevčírem!

0 0
možnosti
Foto

Opravdu? Čekala jsem "Příteli!!!" :-)

1 0
možnosti

R^

.

Také jsem se dnes ráno vzbudil. Děkuji :-)

0 0
možnosti

Všechny pohromadě? :o)

0 0
možnosti
Foto

Dcery? Kolečka v hlavě? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Před lety jsem sem napsala: Nejezdím na výlety, rovnou se stěhuji. Stále to platí. Cestovat budu, až budu stará :-)