Diskuse

Bez pardonu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

ladyevil_cz

9. 10. 2011 11:43
Člověk je doma...

...tam, kde jsou lidi, na kterých mu záleží...místa si s sebou nosí v duši...proto...neexistují návraty domů imho :-)

0 0
možnosti
KT

Ježikača

8. 10. 2011 15:42
bezpodmínečné

přijetí. to nám dávají asi jen ty babičky. tohle je Matička-pijavice

0 0
možnosti
AP

shrink

9. 10. 2011 9:58
Re: bezpodmínečné

:-) (Babičky a psychoterapeuti :) )

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

7. 10. 2011 20:28
kdo se nesnaží,

ten si to nezaslouží.. Tak je to asi ve spoustě věcí.

0 0
možnosti
AP

shrink

9. 10. 2011 9:57
Re: kdo se nesnaží,

A na to já právě nevěřím. Myslím, že žádné pravidlo "máš, co si zasloužíš" (v našem lidském pojetí) neplatí. Věci není nezbytně nutno si vždycky zasloužit a naopak, i při největší snaze nelze počítat s odměnou. Kauzalita prostě není má parketa :)

0 0
možnosti
JB

hendrixx

7. 10. 2011 10:02
Teď jsem si vzpomněl na...

báseň Tomáše Rusína, která je původně písňovej text pro kapelu "Podchodem vchod", ale podle mě funguje i jako báseň a taky se octla v jeho básnický sbírce. Nemá sice tu Vaši lyričnost a noblesu, ale může příhodně kontrapunktovat s Vašim Sžíváním II. A navíc má vztah k Brnu, kterej všichni tři - Vy, já i Tomáš - coby posléze naplavení Pražáci sdílíme. Tak aspoň úryvek:

"Jedu autem do Prahy/ mám s sebou síť na vrahy/ v Praze je jich plno/ to není žádný Brno."

Tož tak... :-)

0 0
možnosti
KT

Ježikača

8. 10. 2011 15:44
Re: Teď jsem si vzpomněl na...

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Před lety jsem sem napsala: Nejezdím na výlety, rovnou se stěhuji. Stále to platí. Cestovat budu, až budu stará :-)