Diskuse

Poslední soud

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ladyevil_cz

3. 9. 2010 13:13
Nečti...

...stačí u mě mezi řádky ;-)

0 0
možnosti

leo5

29. 9. 2009 15:35
Všeodpouštějící láska nebo přísná výuka

Odpusťte mi mou suchařinu,ale tohle je závažné téma.Hezky píšete,máte talent.-Jeden z největších průšvihů historie lidstva však je,že do 95% pravdivého se přimíchalo ta troška omylu nebo nevědomé lži,však v tom nejdůležitějším a to s účinkem viru.Jsem přesvědčen,že víte,že nic není černobílé,že ve všem je odstupnění.Nebe,peklo-jsou oblasti mezi nimi?Naše duše je zcela čistá nebo zlá nebo je to v nás často na kordy,někdy jen tak napůl.Lze něco z duše vyjmout klepnutím na Delete? Nebo musí člověk zlé v sobě rozpoznat a námahou zaměnit za dobré.Když duše opustí tělo(pravděpodobně ne ve stavu dokonalosti)co ji opravdu čeká,o co se může opřít?Jaké pomoci má na cestě?Může jí být odňata její vůle nebo si dál rozhoduje o další cestě,dle svého založení,které se odložením hutného těla nemění.Nebo mění?

Otázky,na které stojí za to hledat odpovědi bez ohledu nato ,co je nám příjemné.V

0 0
možnosti

Mlzule

12. 4. 2009 20:54
Dobrý, ale, řekl bych, nebezpečný.

Doporučuji všem knihu "Velký rozvod nebe a pekla" od C.S. Lewise. :-)

0 0
možnosti

shrink

12. 4. 2009 21:08
Re: Dobrý, ale, řekl bych, nebezpečný.

Pan Lewis mne snad s předběhl, podobný námět??AP

0 0
možnosti

V.Woolfová

12. 4. 2009 12:49
No,proč ne,

docela se na poslední soud těším.Tam už nebudu muset o ničem rozhodovat sama a klást si tisíckrát otázku,zda to,co dělám je správné, či ne.

A nebe nebo peklo?Je to jedno,obojí bude zajímavé...-))V.

0 0
možnosti

shrink

12. 4. 2009 15:09
Re: No,proč ne,

Nene, to víš, že dostaneš i u posledního soudu lekci, bílá postava řekne: "Tak Vando, a teď se rozhodni - nebe nebo peklo? " :-) A.

0 0
možnosti

žena

12. 4. 2009 10:33
Tahle představa mě vyděsila více než

moje punčošky. Teď se fakt bojím co bude dál....

0 0
možnosti

shrink

12. 4. 2009 10:39
Re: Tahle představa mě vyděsila více než

To je tím, že jste ještě mladá nerezignovaná. Mně je tahle představa fuk ;-) (Lepkavé punčošky? Ślohla jste je Ivaně/Miladě/Petře/Janě? :-))  A.

0 0
možnosti

archel

12. 4. 2009 8:13
Úleva

tedy je alespoň jakési nebe! Teď se do pekla padne hned i bez vlastního přičinení. V nebi  to bude těžce individuální. Ráj pro ty co nemaj ambice! Fajn!R^

0 0
možnosti

shrink

12. 4. 2009 10:30
Re: Úleva

:-)  (Jen se přiblble culím, protože po 4 hodinách spánku a jedné hodině bruslení mě nic duchaplného nenapadá. Příště :-)) AP

0 0
možnosti

divík

12. 4. 2009 6:38
Zase karma

Mojí druhou ženu trefili na 5Om diskem, tři dny v komatu, makala celá vojenská nemocnive, dostali ji z toho, ale že byla praštěná, tak si mě Janinka vzala..;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Před lety jsem sem napsala: Nejezdím na výlety, rovnou se stěhuji. Stále to platí. Cestovat budu, až budu stará :-)